Klachten
Klachten of opmerkingen?
Spijkerspecialist.nl heeft alle belang bij tevreden klanten. Heb je een klacht, neem dan alsjeblieft per mail, post, telefonisch of via het contactformulier contact met ons op. Wij zijn te bereiken via resp. info@spijkerspecialist.nl, ons adres Fokko Kortlanglaan 208 in Ermelo en telefoonnummer (0341) 414060. Hierna ontvang je een ontvangstbevestiging met binnen 14 dagen een adequate oplossing. Lukt dit niet, dan laten we je dit weten met opgave van de reden. Als consument kun je voor bemiddeling ook aankloppen bij de Stichting Webshop Keurmerk, waarbij Spijkerspecialist.nl is aangesloten. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat, dan heb je de mogelijkheid het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Zie ook: Algemene Voorwaarden van De Spijkerspecialist B.V. en www.sgc.nl.