VÓÓR 15:00 UUR BESTELD BINNEN 48 UUR IN HUIS! 0341 414 060

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Het uitgangspunt is: vandaag voor 15.00 uur besteld, de volgende werkdag ‘in huis’ in heel Nederland (excl. Waddeneilanden).
Daarnaast zijn de volgende spoedleveranties mogelijk: 

  • vandaag besteld, de volgende werkdag voor 09.00 uur in huis.
  • vandaag besteld, de volgende werkdag tussen 09.00-12.00 uur in huis.

Let op: 
Bovengenoemde spoedleveranties zijn optioneel, exclusief voor onze zakelijke relaties. Dan is vooraf telefonisch overleg noodzakelijk. Telefoon: 0341-414060. Je krijgt dan een opgave van de (eventuele) extra-kosten. Is een product niet op voorraad, dan laten we dat zo snel mogelijk weten. Aan genoemde levertijden kunnen geen rechten worden ontleend.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij orders groter dan € 150 (excl. btw) betaal je GEEN VERZENDKOSTEN.
Onder dit orderbedrag betaal je een bijdrage van 7,99 euro.

Als consument kun je kiezen voor een rembourszending. Je betaalt dan bij aflevering de kosten van je bestelling (incl. de normale verzendkosten) + extra-rembourskosten ad. € 9,95, waarvoor de pakketbezorger ons belast. Treft de pakketbezorger je niet thuis, of heb je het te betalen bedrag niet bij de hand, dan ontvang je een kennisgeving (in de bus). Je kunt het pakket dan nog gedurende twee weken ophalen bij een afhaalpunt in de buurt. Hier kun je met PIN betalen. 

Bedrijven en instellingen hebben de mogelijkheid te kiezen voor de betaalmethode ‘betaling achteraf’. De betaaltermijn is 14 dagen, ingaande na uw ontvangst van de bestelling. Een account kan tijdens het bestelproces aangemaakt worden. Na verificatie ontvang je de bevestiging dat er voortaan bestelling op factuur mogelijk is. Dat is prettig zaken doen! 

Welk bedrijf levert mijn pakketje?

Voor de aflevering van je bestelling schakelen wij een professionele koerier in. 

Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen, wat nu?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen e-mail ontvangen? Check in dit geval je spam even. Het kan zijn dat het opgegeven e-mailadres niet correct is. Klopt dit wél, neem dan s.v.p. even contact met ons op. We helpen je graag!

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Wijzigen van een eenmaal doorgegeven bestelling is in verband met automatische verwerking niet mogelijk. 
Je hebt wél het recht, zonder opgaaf van reden, de koopovereenkomst te ontbinden. Zie RETOURNEREN.

Service

Heb je een vraag? De kans is groot dat je het antwoord hieronder vindt.
Zo niet, bel dan s.v.p. even naar onze klantenservice: (0341) 414 060.