Levering
Wij van Spijkerspecialist streven naar het zo vlot mogelijk leveren van uw bestelling. Bij ons geldt dat wanneer u voor 15:00 besteld, ontvangt u de volgende werkdag uw bestelling in huis. Dit geldt voor voor heel Nederland (exclusief de Waddeneilanden).
Voor leveringen in België proberen wij uw bestelling, wanneer geplaatst op een werkdag, binnen 48 uur bij u geleverd te hebben. Levertijden onder voorbehoud voor niet voorradige artikelen.
Uw bestelling liever nog eerder in huis, geen enkel punt.
Bij ons beschikt u over de optie om te kiezen uit de volgende spoed leveranties:
- Vandaag besteld, de volgende werkdag vóór 09.00 in huis.
- Of; vandaag besteld, de volgende werkdag tussen 09:00 en 12:00 in huis.
Let op: bovengenoemde opties voor spoed leveranties zijn optioneel en exclusief verkrijgbaar voor onze zakelijke relaties. Om gebruik te kunnen maken van deze service, is telefonisch overleg vooraf noodzakelijk. U kunt ons bereiken op: 0341-414060. Tijdens dit gesprek zullen wij u inlichten over de eventuele bijkomende kosten van deze service.
Mocht een product niet voorradig zijn voor deze spoed leveranties, laten wij u dit zo snel mogelijk weten. Aan genoemde levertijden kunnen geen rechten worden ontleend.
Gratis levering binnen Nederland
Bij de Spijkerspecialist profiteert u naast onze lage prijzen, ook van onze leveringscondities.
Spijkerspecialist hanteert in Nederland een gratis bezorging van uw bestelling bij een bedrag van boven de 150,- excl.btw en in België hanteren wij €12,99 bezorgkosten. Elk orderbedrag onder dit bedrag betaalt u een bijdrage van €7,99 voor de verzending van uw bestelling.
Levering voor bedrijven/instellingen
Voor u hebben wij een extra mogelijkheid om te kiezen voor de betaalmethode ‘betaling achteraf’. Dit houdt in dat u een betalingstermijn heeft van 14 dagen die ingaat vanaf het moment dat wij uw bestelling ontvangen. Tijdens het bestelproces kunt u een account aanmaken om zo, na verificatie van uw account, in het vervolg een bevestiging te ontvangen dat er via uw account een bestelling via factuur mogelijk is. Dit is fijn zaken doen voor u en voor ons!
U heeft nog geen orderbevestiging gekregen, wat nu?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang u normaal gesproken direct een orderbevestiging in uw mailbox. Heeft u deze e-mail niet ontvangen? Controleert u dan vooral even uw spam. Het kan ook zijn dat uw opgegeven e-mailadres niet correct is. Klopt dit wél, neem dan even contact met ons op. We helpen uw graag verder!
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Wijzigen van een eenmaal doorgegeven bestelling is in verband met automatische verwerking bij ons niet mogelijk.
Echter heeft u wél het recht, zonder opgaaf van reden, de koopovereenkomst te ontbinden.
Hoe u dit bij ons kan doen hebben wij begrepen op onze pagina RETOURNEREN.