truck VÓÓR 15:00 UUR BESTELD BINNEN 48 UUR IN HUIS! 0341 414 060

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Als consument heb je tijdens een afkoelingsperiode van 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van het product, het recht om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Voorwaarde is dat het product in originele verpakking verpakt is. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor rekening van de consument. Spijkerspecialist.nl crediteert het bedrag binnen 14 dagen.
Je kunt gebruik maken van het modelformulier dat bij de Algemene Voorwaarden van De Spijkerspecialist B.V. (voor consumenten) is gevoegd. Binnen 14 dagen na ontvangst van het product, een mail verzenden naar info@spijkerspecialist.nl mag ook. Daarbij graag de volgende gegegevens vermelden: NAW, telefoonnummer, omschrijving van het product, bestel- en ontvangstdatum, je IBAN-rekeningnummer.

Na de retourmelding stuur je het complete product uiterlijk binnen 14 dagen terug in de originele, verpakking naar De Spijkerspecialist B.V. afd. retouren Spijkerspecialist BV, Fokko Kortlanglaan 208, 3851SJ Ermelo.
Bij retourneren wordt een opgave van de reden zeer op prijs gesteld.

Spijkerspecialist.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele door hem in rekening gebrachte leveringskosten voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Spijkerspecialist.nl aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Spijkerspecialist.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Spijkerspecialist.nl is niet aansprakelijk voor schades aan geretourneerde en/of vermiste goederen. Ons advies: retourneer via een gerenommeerde bezorgdienst. De kosten van de retourzending en eventuele verzekering zijn voor jezelf. Na de goede ontvangst en controle van de retourzending storten wij het door ons ontvangen orderbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening. 

Is het ontvangen product defect, meld dit dan z.s.m., doch uiterlijk binnen 4 weken na levering, per mail aan info@spijkerspecialist.nl of via telefoonnummer 0341-414060. Wij nemen dan snel contact met je op over de verdere afhandeling. Terugzending dient altijd te geschieden naar bovengenoemd adres in de originele verpakking.

Download hier het retourformulier.

Mijn product is defect of beschadigd. Wat nu?

Is het ontvangen product defect of beschadigd, meld dit dan z.s.m., doch uiterlijk binnen 4 weken na levering, per mail aan info@spijkerspecialist.nl of via telefoonnummer 0341-414060. Wij nemen dan snel contact met je op over de verdere afhandeling. Terugzending dient altijd te geschieden naar Spijkerspecialist B.V. afd. Retouren Spijkerspecialist B.V., Fokko Kortlanglaan 208, 3851SJ Ermelo, in de originele verpakking. 

Service

Heb je een vraag? De kans is groot dat je het antwoord hieronder vindt.
Zo niet, bel dan s.v.p. even naar onze klantenservice: (0341) 414 060.